Časté otázky
Zde se Vám snažíme poradit, co dělat když se dostanete do různých situací při nákupu v našem eshopu.
- Zboží přestalo sloužit.
V takovém případě ihned sjednáme nápravu v podobě výměny zboží, vrácení peněz nebo zasláním zboží do servisu. Zaregistrujte si prosím reklamaci či vrácení zboží zde.
- Objednal/a jsem zboží, které mi přišlo, ale již o něj nemám zájem.
Pokud zboží není poškozené, například přepravou můžete jej vrátit bez udání důvodu do 14 dnů. Odkaz zde.
- Chci si od vás objednat zboží, ale děsí mne Vaše nízké ceny a mám strach zde nakupovat
Nízké ceny nejsou v žádném případě na úkor kvality zboží, nedostatečného zabalení či špatného zákaznického servisu. Strach mít určitě nemusíte, zboží pochází z oficiální distribuce. Spokojenost s naším obchodem si můžete velice snadno ověřit.
- Máte zboží skladem?
Ano, skutečně máme veškeré zboží, které vidíte na internetu skladem. Vedeme přesnou evidenci skladových zásob, tudíž než zboží znovu naskladníme, z nabídky vyjmeme.
- Kdy mi zboží dorazí?
Veškeré zde vystavené zboží posíláme každý pracovní den. Pokud objednáte zboží v pracovní den do 12:30 hod. a zaplatíte přes rychlou platbu nebo si necháte zaslat na dobírku, ještě týž den posíláme, druhý den máte doma.
- Objednal/a jsem zboží 2x (vícekrát) a chci objednávku stornovat, chci zboží pouze 1x.
Stačí nám napsat email, ve kterém nám napíšete o storno objednávky. My objednávku v systému stornujeme.
- Objednal/a jsem si zboží, ale nemám o něj nadále zájem.
Napište nám email, či zavolejte v pracovní dny, objednávku pro Vás stornujeme a budeme Vás o tom informovat emailem.
- Přivezli mi zboží, u kterého jsem při rozbalení zjistil, že je poškozené
Zřejmě se bude jednat o poškozené zboží přepravou. Je potřeba dopravci zásilku reklamovat a to do 3 dnů od převzetí zásilky. Pokud nevíte jak, zavolejte nám, poradíme.
Zajímají Vás informace ze zákulisí našeho obchodu, tipy jak ušetřit na běžných výdajích a být tak bohatší nebo jen rádi soutěžíte? Sledujte náš Facebook

