FAQ

Zde se Vám snažíme poradit, co dělat když se dostanete do různých situací při nákupu v našem eshopu.

 

  • Chci si od vás objednat zboží, ale děsí mne Vaše nízké ceny a mám strach zde nakupovat

O: Nízké ceny nejsou v žádném případě na úkor kvality zboží, nedostatečného zabalení či špatného zákaznického servisu. Strach mít určitě nemusíte, zboží pochází z oficiální distribuce, tudíž případné reklamace nemusíte řešit s námi, ale přímo s autorizovaným servisem. Spokojenost s naším obchodem si můžete velice snadno ověřit a to na této stránce vlevo nahoře a to najetím kurzurem myši na zlatý proužek "Ověřeno zákazníky". Spokojený zákazník je u nás opravdu na 1. místě.

 

  • Máte zboží skladem? 

O: Ano, skutečně máme veškeré zboží, které vidíte na internetu skladem. Vedeme přesnou evidenci skladových zásob, tudíž než zboží znovu naskladníme, z nabídky vyjmeme.

 

  • Kdy mi zboží dorazí? 

O: Veškeré zde vystavené zboží posíláme každý pracovní den. Pokud objednáte zboží v pracovní den do 13:00 hod. a zaplatíte přes rychlou platbu nebo si necháte zaslat na dobírku, ještě týž den posíláme, druhý den máte doma. Příklad: Je úterý, objednám v 10:30 hod., chci platit na dobírku, druhý den ve středu mám zboží doma. Nebo: je úterý, objednám v 18:30 hod. na dobírku či zaplatím bankovním převodem hned, ve středu zboží odešleme, ve čtvrtek mám doma. Objednám v sobotu, v pondělí se se zboží odešle, v úterý mám doma, a tak podobně.

 

  • Objednal/a jsem zboží 2x (vícekrát) a chci objednávku stornovat, chci zboží pouze 1x.

O: Stačí nám napsat email, ve kterém nám napíšete o storno objednávky. My objednávku v systému stornujeme.

 

  • Objednal/a jsem si zboží, ale nemám o něj nadále zájem.

O: Napište nám email, či zavolejte v pracovní dny, objednávku pro Vás stornujeme a budeme Vás o tom informovat emailem.

 

  • Objednal/a jsem zboží, které mi přišlo, ale již o něj nemám zájem.

O: Pokud zboží není poškozené, například přepravou můžete jej vrátit na naši adresu: Brigádnická 709/a, 36301 Ostrov; bez udání důvodu do 14 dnů.

 

  • Přivezli mi zboží, u kterého jsem při rozbalení zjistil, že je poškozené

O: Zřejmě se bude jednat o poškozené zboží přepravou. Je potřeba dopravci zásilku reklamovat a to do 3 dnů od převzetí zásilky. Pokud nevíte jak, zavolejte nám, poradíme.

 

  • Zboží přestalo sloužit.

O: V takovém případě ihned sjednáme nápravu v podobě výměny zboží, vrácení peněz nebo zasláním zboží do servisu. Na Vaši adresu objednáme přepravce, který u Vás poškozené zboží vyzvedne a dopraví jej k nám. Zaregistrujte si prosím reklamaci či vrácení zboží zde.

Zajímají Vás informace ze zákulisí našeho obchodu, tipy jak ušetřit na běžných výdajích a být tak bohatší nebo jen rádi soutěžíte? Sledujte náš Facebook

aaa-facebook_final_pruhled

  

 

 

Máte otázku? Kristýna Vám poradí.608 873 565