!!! AKCE !!! Až do odvolání cena dopravy na výdejní místa Balíkovny jen za 59,- Kč a to včetně dobírky ! Lze použít jen u zboží do 15 kg hmotnosti.

Štíhlé břicho: Jak si ho udržet, nebo získat?

Kult štíhlého břicha není jen o kráse, příliš mnoho centimetrů kolem pasu neprospívá ani zdraví. Ale zároveň jde o rizikovou oblast, kterou chtě nechtě od nějakého věku budeme muset vést v patrnosti a věnovat se ji intenzivněji. Zvláště, když už nestačí večer přestat mlsat, když se chcete vejít do starých kalhot. Ideální je kombinace úpravy jídelníčku a cvičení.

woman-3177574_640

Ploché bříško jen pro toho, kdo zhubne celkově

Bohužel platí, že jen těžko zhubneme na břiše, když nezatočíme s ostatním tukem v těle. Spalování tuků podpoří cvičení a zpevnění svalů okolo břicha, ale tuky prostě musí pryč celkově. Nelze zhubnout JENOM na břiše, pokud máte tukové zásoby i na jiných částech těla.

ZMĚNA JÍDELNÍČKU

Co nejvíce ničí oblast břicha a přidává nám tukovou pneumatiku?

- sacharidy, lepek, mléčné výrobky: zejména pak v případě, kdy máte na tyto potraviny intoleranci nebo alergii. Je-li vám dlouhodobě po těchto potravinách těžko, nevolno nebo trpíte nadýmáním, je načase zkusit to chvíli bez nich. Stačí den nebo dva (ideální dobou pro rozpoznání intolerance je 14 dnů), a již  poznáte, jestli se břicho přirozeně zplošťuje. Nejenže se přestaneme nafukovat, ale také tělo přestane ukládat tuky, lépe se vám bude trávit. Půjde to, měli jste tzv. "moučné břicho".

- nevyspání: kdo spí, nejí, říká se. A na této staré moudrosti je mnoho pravdy. Nevyspání naprosto rozvrací a mění hormonální naladění organismu a to začne ze stresu nadměrně ukládat tuky právě v oblasti břicha. Dobře spěte. Půjde to, měli jste tzv. "stresové břicho".

- stres: hlavně ženy trpí na tento typ břicha a z krásných postav hruštiček jsou po stresových událostech dobrá nafouklá jablka. Stres působí úplně stejně jako nevyspání, na vině jsou hormony, které ukládají tuk právě sem, do rizikové oblasti. Přidáme-li rozhozené trávení, je zřejmé, že nálada i  kondička půjdou prudce dolů. Meditace, změna životního stylu, zpomalení tam, kde už "můžete vylítnout z kůže"... Půjde to, měli jste tzv. "stresové břicho".

Rizikové potraviny, které možná už vaše tělo nesnáší tak dobře, nevyspání a chronický stres: to jsou tři faktory, se kterými musíme začít. Jinak ani cvičení nebude mít tak dobrý účinek.

A pak se můžeme vrhnout do nápravy:

Potraviny, které zlepšují metabolismus a trávení: probiotika v různých rozmanitých formách (jogurty, kysané výrobky mléčné, kysané výrobky zeleninové, kombucha, ume ocet, tamari apod.,) a lehká strava, která vás nenadýmá a po které vám není těžko. Tady už si musí každý postavit jídelníček takový, jaký mu vyhovuje a roli hraje také co, čím proti sobě předtím hřešil.

Cvičení: cviky na břišní svaly vybírejte takové, které vám nezatíží šíji a zádové svaly. Jinak se cvičí ve dvaceti, jinak po porodu, jinak ve čtyřiceti. Pomáhá i nenápadné cvičení na zpevnění středu těla, protože mnohdy je vypouklé břicho velkým dílem následkem špatného držení těla. 

Pro pohodlné cvičení, které prokrví břišní oblast a procvičí svaly můžete použít i různé vibromasážní stroje.

 

 Zajímají Vás informace ze zákulisí našeho obchodu, tipy jak ušetřit na běžných výdajích a být tak bohatší, nebo jen rádi soutěžíte? Sledujte náš Facebook.

aaa-facebook_final_pruhled

Máte otázku? Lucie Vám poradí.608 873 565

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení