!!! AKCE !!! Až do odvolání cena dopravy na výdejní místa Balíkovny jen za 59,- Kč a to včetně dobírky ! Lze použít jen u zboží do 15 kg hmotnosti.

6 zásad pro zdravé cvičení s kettlebelly

Tento hit fitness tělocvičen i domácích tréninků už si nachází své skalní fanoušky a není divu. Jedná se o jedno z nejefektivnějších cvičení se zátěží. Jak to ale udělat, abychom si dříve než pěknou postavu, nepřivodili s tímto náčiním zdravotní problém? Máme pro vás šest zásad, které vždy dodržujte a... pak se dočkáte jen pozitivních výsledků.

kettle

PEVNOST A SOUSTŘEDĚNÍ

Jako u každého cvičení se zátěží dochází ke zranění nebo nepřiměřenému přetížení svalů i kloubů ve chvíli, kdy cvičíte špatně, nesoustředěně nebo to takříkajíc odflakujete. Kettlebelly jsou docela velkou zátěží spojenou s cvičením stability, takže jsou tu hlavní dva faktory. Při cvičení se musíte plně soustředit na pohyb a zpevňovat při cvičení páteř a držet si správné postoje při jednotlivém cvičení. Jen tak se cvičební efekt projeví přesně tam, kde má – a ne třeba v přetížené krční páteři, bedrech nebo v bolavých ramenech.

PEVNÁ RAMENA

Kromě již zmiňované páteře jsou tu velmi důležitá ramena. U nich v žádném případě nepotřebujeme vynucené a nepřirozené polohy a při cvičení by měla být ve správné poloze – stažena dolů, dozadu a pevně zafixovaná svaly. Tím si pro cvičení uvolníte paže a zádové svaly budou na správných místech posilovány tak, jak mají.

OD JEDNODUŠŠÍHO KE SLOŽITĚJŠÍMU

Zatímco s obyčejnými činkami si sem tam můžeme dovolit frajeřinky s těžšími cviky, tady to doporučováno není. Začátečníci by skutečně měli začínat prvními základními cviky a na těžší přecházet až poté, co ty první dokonale zvládnou. Přetížení při složitějších cvicích má skutečně potenciál vám ublížit.

SPRÁVNÝ NÁDECH A VÝDECH

Nadechovat se do břicha, pořádně vypnout bránici… což zajistí zpevnění hlubokých svalů kolem páteře, a vydechovat se zátěží, což uvolní a dá prostor ostatním svalům. Dýchání je tady mimořádně důležité.

DOSTATEK PROSTORU KOLEM VÁS

Zní to možná divně, ale i v obýváku na toto cvičení potřebujete dostatek prostoru už jen pro dobrý pocit na psychice. Nemůžete být v křeči z toho, že někde něco rozbijete. Mějte dost prostoru pro pořádný rozmach.

NEOHÝBEJTE ZÁPĚSTÍ

Držení kettlebellu je velmi důležité a zápěstí při nesprávném držení velmi trpí. Zápěstí musí být rovné, žádné vytočení, žádné ohýbání. Je také důležité držet s pořádnou vervou držadlo, což umocní narovnání zápěstí do roviny. Rovnou polohu udržujte v průběhu celého cvičení.

Výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Při výběru kettlebellů dejbte na jediné: Ať se vám dobře a pevně drží!

Zajímají Vás informace ze zákulisí našeho obchodu, tipy jak ušetřit na běžných výdajích a být tak bohatší, nebo jen rádi soutěžíte? Sledujte náš Facebook.

aaa-facebook_final_pruhled

Máte otázku? Lucie Vám poradí.608 873 565

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení